lauantai 12. maaliskuuta 2016

Paljon asiaa Avialla

Moro vaan jokaiselle siellä!

Taas on pyörähtänyt aikaa viime postauksesta, mutta ei nyt anneta sen häiritä. On tapahtunut kaikenlaista, ihmeellistä ja ei niin ihmeellistä. 

AMY --> AVIA

Tosiaan, Amy nettinimi on jäänyt nyt taakse. Vielä foorumin nettinick on Amy, mutta SM kisojen jälkeen se tulee muuttumaan! Kun foorumillakin on vaihtunut nimi, vaihdan myös tän gmail tilinkin nimeks Avian. 
Syy tähän vaihtumiseen on se kun niin monella oli nettinimi Amy, niin päätin sitten vaihtaa sen.
Kiitos nimiehdotuksesta Joeylle :3

Arnica ja Listi :3

LEVI

Tosiaan, tammikuussa olin reissussa ekaa kertaa Pohjoissuomessa! 
Matkakohteena Levi, jossa korkeimmillaan lämpötila oli siinä -40 asteen paikkeilla, joten paksu kerrospukeutuminen oli kyllä aiheellinen :DD. 
Oli kyllä nättiä, ja oli ihana se keskusta. Luulin että se olis ollu paljon pienempi, yllätyin!
Oltiin siellä viikko, Neva matkaseurana.




As you can see, nättiä oli, 5/5.


JUMPPAILEMASSA

Vähän aikaa sitten Sennu, Ansu ja Emno oli meillä 4 (?) yötä!
Yksi päivä sitten käytiin Jyväskylän Jump Parkissa, ja seuraan liittyi myös Joey!
Oli erittäin hupaisaa, pitää mennä uudestaan ehdottomasti!
Kuvat c: Joey tämän Jumppailemassa otsikon alla.

Lillie

Sennun Marce ja minä

Joeyn Riol ja minä

Sennun Seppo ja minä

Lillie ja minä

Minun Neva ja Emnon Luka

Minä ja Neva

SEPPO
Ansu, Emno ja minä tilattiin Sennulle joululahjaksi Kht Mekkalalta eli Hatilta keppihevonen.
Hevonen joka tilattiin oli Sennun aikaisemmin suunnittelema unelmahevonen, joka me sitten tilattiin salaa Sennulle. Taisi lahja olla mieluinen, komea hän on ;)



MUWPRI

Kht Muwpriin johon ennen kuului vain minä, Sennu ja Emno, liittyi uusi jäsen!
Nimittäin.. Tintintii.....
Ansu, Kht Nova!
Ansun Expo

RANDOM KUVIA

Nyt sitten randomilla jotain kuvia!

Tekemäni Naritin Mokomaki ''Mokkis''. 
Meni mummolleni syntymäpäivälahjaksi!

Leviltä vielä kuvaa.


Arnicaa kävin yksi päivä kuvailemassa.


Neva hienona kangilla.

Narri

Lillie

Listi

Tämä postaus alkaa olemaan lopuillaan. Kiitos lukemisesta, Avia sanoo nyt moikat!
Heipodihei vaan

5 kommenttia:

  1. Onko saila tehnyt Nevan kanget? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On :) Kanget on ystäväni sennun joka lainas niitä :)

      Poista
  2. ♥ nää kuvat! ♥ Aivan ihania! Sullahan on tosi hienoja keppihevosia ja tykkään postailutyylistäsi! Luen!

    Kaverini kanssa pidämme myös keppihevosblogia, johon ei olla vielä sen paremmin löydetty. →→ khtahtipaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Minkä ikäinen muuten olet? Kivoja kuvia!

    VastaaPoista
  4. Minkä ikäinen muuten olet? Kivoja kuvia!

    VastaaPoista