Aattelin nyt alottaa blogin alusta, poistin vanhan, ja loin uuden.
Mulla ei oo nyt sen kummempaa asiaa, blogi on vielä muokkausvaiheessa.
Tässä pari kuvaa jotka otin vähän aikaa sitten.
![]() |
| AP Solicitor pintabian tamma Listi |
| Mekkalan Pleine Lune Paint tamma Lillie. |
| Aphén Naurava Kulkuri Ratsuponi ori Narri. |

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti